ТОВАРИ
Голки для ін'єкційГігрометри та термометриШовний матеріалЛеза та скальпелі хірургічніЛоткиКисневі маски та канюліХалати одноразовіЛейкопластиріПластирні пов'язки стерильніЛейкопластирі в рулоніРентгенХімічні реактиви для обробки рентгенівських плівокШприци ін'єкційніСпиртові серветкиСистема для переливання інфузійних розчинівОбробка операційного поля та швівПідгузки та пелюшки одноразовіПокриття хірургічнеМедичні штативи та мебліВироби для оториноларингологіїІнтубація трахеїДзеркала гортанні та носовіШпателі отоларингологічніВушні воронкиОтоларингологічні набориГінекологія і акушерствоДзеркала гінекологічніШпателі та щіточки ендоцервікальніГінекологічні набориАплікатори, акушерські амніотоми та пайпеліКонтрацептиви внутрішньоматковіЗатискачі для пуповиниСумки медичніСечоприймачіВироби для анестезіології та реаніматологіїКатетери та зондиКатетери аспіраційніКатетери урологічніНазогастральні зонди та катетериРанорозширювачіПроктоскопиМедичні тестиТовари для реабілітації та гігієниВироби для хірургіїГубки гемостатичні
  • 0
    >
  • 0
    Ваш список порівняння пустий
    Додайте ж швидше що небудь
  • 0
    Сума 0,00  грн
Товари

Обмін та повернення товару

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» клієнт має право повернути товар у магазин або обміняти його на аналогічний протягом 14 днів з моменту оформлення покупки.

Для здійснення обміну або повернення товару зверніться, будь ласка, по телефону 0 800 334 267 або до менеджера, який оформлював ваше замовлення. Ми допоможемо вам вирішити ваші питання.

Умови здійснення обміну та повернення товару:

  • Повернення чи обмін товару здійснюється не пізніше 14 днів з моменту покупки.

  • Товар, що підлягає обміну чи поверненню, має бути належної якості та в оригінальному пакуванні.

  • Не приймаються до обміну/повернення: товари з порушенням цілісності упаковки; пошкоджені товари; товари, що були у використанні.

  • Перед відправкою товару на обмін або повернення клієнт повинен подбати про належне пакування посилки, відповідно до вимог перевізника, щоб зберегти цілісність посилки та вмісту.

  • Після відправлення обов'язково повідомити номер товарно-транспортної накладної нашому менеджеру.

  • Оплату за доставку при поверненні або обміні товару здійснює клієнт, окрім окремо узгоджених випадків.

Я отримав пошкоджений товар від служби доставки, що робити?

Співробітники інтернет-магазину Hlorka відповідально ставляться до виконання своєї роботи, тому весь товар перед відправкою транспортною компанією перевіряється та надійно упаковується, щоб уникнути пошкоджень. Крім того, всі відправлення підлягають обов'язковому страхуванню у перевізника.

Порядок отримання посилки у відділенні транспортної компанії:

  1. Уважно перевірте замовлення на наявність товару по накладній, а також огляньте цілісність упаковок і продукції в цілому.

  2. Якщо посилка відповідає замовленню та не має пошкоджень, оплачуйте послугу за доставку та підписуйте товарно-транспортну накладну.

  3. У разі виявлення пошкоджень відмовтесь від посилки та підписання ТТН. Поінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про ситуацію та оформлення повернення.

Увага! Після підписання товарно-транспортної накладної інтернет-магазин не відповідає за товар і не займається питанням відшкодування збитків.



Дізнавайтеся першими про розпродажі та новинки!
Виберіть розсилку
Ваш кошик пустий
Додайте ж швидше що небудь
Конфіденційність
Ми використовуємо файли cookie на цьому сайті для покращення роботи. Нажавши кнопку “Погоджуюсь”, або включаючи настройку в Настройки файлів cookies, Ви погоджуєтеся з Політикою використання cookie-файлів.
Функціональний Завжди активний
Технічне зберігання або доступ суворо необхідні для законної мети надання можливості використання конкретної послуги, явно запитаної абонентом або користувачем, або виключно для здійснення передачі повідомлення через мережу електронного зв’язку.
Статистика
Технічне зберігання або доступ, який використовується виключно для статистичних цілей.
Погоджуюсь Не погоджуюсь