Умови доставки та оплати
Способи оплати в інтернет-магазині Hlorka.ua
-
Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard — LiqPay.
-
На карту — Monobank, Приватбанк.
-
Післяплата “Нова Пошта” (оплата у відділенні “Нової пошти” при отриманні товару).
-
Готівкою (доступно при кур’єрській доставці по Києву).
-
Оплата за реквізитами без ПДВ.
Способи доставки в інтернет-магазині Hlorka.ua
Кур’єрська доставка по Києву
Наші кур'єри доставлять ваше замовлення прямо до дверей вашого будинку або офісу зі складу до дверей.
При сумі замовлення від 500 грн. виконується доставка кур’єром по Києву, в с. Вишневе, с. Петропавлівська Борщагівка, с. Софіївська Борщагівка, с. Чайки. Вартість доставки становить 150 грн. Відправлення здійснюється на наступний день після оформлення замовлення.
Доставка “Нова Пошта”
Доставка службою "Нова пошта" по всій Україні: Доставка на відділення, поштомат, або адресна доставка до дверей — максимальний комфорт для наших клієнтів.
Відправка товарів Новою поштою в день замовлення здійснюється при оформленні та оплаті покупки до 15:00 (виключення — замовлення, оформлені з післяплатою). Відправлення здійснюються щодня, крім суботи та неділі. Мінімальна сума замовлення 200 грн
Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів транспортної компанії.
Доставка “Укрпошта”
Доставка через службу "Укрпошта" по Україні: ми відправимо ваше замовлення на відділення або на Вашу адресу до дверей. Вигідно та надійно.
Відправка замовлень перевізником Укрпошта відбувається в понеділок, середу та п'ятницю з 12:00. Мінімальна сума замовлення 200 грн
Вартість доставки по тарифам перевізника
Додаткова інформація про доставку
Порядок отримання замовлень:
-
При отриманні посилки уважно перевірте наявність товару відповідно накладній та замовленню, переконайтеся в цілісності упаковок та товару в цілому.
-
У разі виявлення невідповідностей (недокомплектація, товар не відповідає замовленню та інш.), відмовтесь від підписання товарно-транспортної накладної та проінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про причину відмови.
-
При пошкодженні товару (розбита тара, витік вмісту, розбита ємність, порушення цілісності упаковки), зверніться до представника компанії перевізника для складання акту бою товару та проінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про ситуацію, що склалася. При пошкодженні товару під час перевезення та наявності відповідного акту, ми відправимо новий товар.
Увага! Після підписання товарно-транспортної накладної інтернет-магазин не несе відповідальність за товар та не займається відшкодуванням збитків.
Обирайте зручний для вас варіант доставки і ми зробимо все можливе, щоб ваші покупки були вам передані швидко та безпечно.